Search This Blog

Thursday 11 July 2013

Derma Maahad Tahfiz Al Quran An Najihah Sempena Ramadhan

 
ورحمة الله وبركاته السلام عليكم
 
 
Tuan/Puan Yang Dihormati & Moga-moga Sentiasa Dirahmati Allah.
 
MEMOHON SUMBANGAN SEMPENA PROGRAM IHYA' RAMADHAN AL MUBARAK 1434H/2013M UNTUK MAJLIS BERBUKA PUASA, MOREH DAN TADARUS AL QURAN DI SURAU MAAHAD TAHFIZ AL QURAN AN NAJIHAH(MATAN), NILAI.
 
Bersempena Ramadhan Al Mubarak 1434H/2013M  sekali lagi Maahad Tahfiz Al Quran An Najihah(MATAN) seperti pada tahun-tahun lepas menganjurkan Program Ihya' Ramadhan (Penghayatan Ramadhan) bersama guru-guru, kakitangan dan pelajar-pelajar dalam jumlah seramai 80 orang.
 
2.         Untuk makluman Tuan/Puan, daripada 65 orang pelajar berdaftar di maahad ini terdapat 5 orang anak yatim, 3 orang pelajar miskin berasal daripada Kemboja dan selebihnya adalah pelajar kategori miskin dan berpendapatan sederhana. Pelajar di sini berumur di antara 13 hingga 19 tahun datang daripada serata negeri di tanahair kita.
 
3.         Bagi mencapai tujuan tersebut di atas, dengan rendah hati MATAN memohon sekiranya Tuan/Puan dapat menaja sebahagaian kos perbelanjaan program yang akan diadakan ini samada berupa wang ringgit, bahan mentah atau makanan yang telah sedia dimasak mengikut kemampuan dan keikhlasan Tuan/Puan.
 
 4.         MATAN juga bersedia menerima jemputan Tuan/Puan sekiranya berhajat untuk menjamu dan meraikan pelajar-pelajar Tahfiz Al Quran An Najihah melalui Majlis Berbuka Puasa yang bakal dianjurkan di sepanjang  Ramadhan ini.
 
5.         Sumbangan Tuan/Puan boleh disalurkan terus kepada pejabat MATAN atau ke akaun rasmi atas nama Maahad Tahfiz Al Quran An Najihah, Maybank 555108301296atau PUSAT TAHFIZ AN NAJIHAH Maybank 555108003096
 
6.         MATAN amat berbesar hati dan mengucapkan ribuan terima kasih di atas sebarang sumbangan yang dihulurkan sempena merebut pahala berlipat kali ganda dan keberkatan yang dijanjikan Alah SWT di Bulan Ramadhan ini.
 
 
Sekian, terima kasih.
 
 
 BERILMU, BERAMAL & BERTAQWA
 
 
daripada  Hamba Al Haqir Wal Faqir 
 Mohd Zawawi bin Haji Aman
      Pengerusi MATAN
 


- mohon kita bantu sekolah tahfiz ini. 


Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment