Search This Blog

Saturday 21 September 2013

Kebaikan Garam Buluh Hai-O untuk Ubat Penyakit-penyakit Kronik Seperti Kanser, Strok, Lemah Jantung, Prostat,Senggugut dll

Assalamualaikum wrt wbt dan selamat pagi.

Saya ingin mengambil sedikit masa tuan puan yang dihormati untuk mengenali produk untuk memulihkan kesihatan Bamboo Salt (garam bukuh) yang sangat bagus ini.

Kadang kala kita mencari ubat untuk memulih atau menambah kesihatan namun tidak menemui yang sesuai atau berkesan untuk diri.

Maka saya sangat berbahagia jika usaha kecil saya memperkenalkan produk ini dapat membantu tuan puan dan keluarga yang menderita diuji Allah dengan berbagai jenis penyakit.

Dari dahulu lagi kita mengetahui garam banyak khasiatnya. Ia bersifat alkali dan mampu menawar segala jenis racun dan penyakit.

Namun garam buatan yang ada hari ini menjadi punca darah tinggi kerana kandungan di dalamnya tidak sama dengan garam semulajadi seperti garam bukit atau garam buluh yang dihasilkan dengan proses sangat lama ini.

Saya sangat berharap dapat membantu sesiapa mengalami masalah kesihatan dengan produk garam buluh ini. Garam semulajadi sangat baik untuk kesihatan kita Insya Allah.

Juga boleh dimasukkan dalam masakan seharian untuk meningkatkan tahap kesihatan seisi keluarga..

Hubungi saya di talian 0133816678
jika ada sesiapa mahu hadiahkan garam buluh ini kepada sahabat, saudara, ibubapa yang sedang mengalami kesakitan akibat pengakit kronik seperti strok, gaut, gastrik, kolestrol tinggi dll.

Cara menggunakannya sangat mudah dengan hanya melarutkan di dalam air dan meminumnya selepas mencampurkan sedikit jus buah seperti Sunquick, Ribena untuk mendapatkan rasa lebih sedap.

Semoga Allah memberi kesihatan yang sangat baik kepada kita hasil dari kurniaan Allah dari garam buluh ini agar ia dapat memudahkan kita melakukan ibadat kepadaNya.

No comments:

Post a Comment